←Späť na Otázky a odpovede

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Dochvíľnosť

 

Pasažieri Liftaga sú zvyknutí na kvalitnú úroveň služieb. Včasné pristavenie vozidla je jeden z dôvodov, prečo zákazníci jazdia s Liftagom.

 

Pri voľbe dojazdového času vždy zohľadnite dopravnú situáciu (zápchu, obmedzenie na trase, uzavretie cesty a pod.) Po potvrdení dojazdového času sa snažte vždy doraziť včas. Vieme, že doprava môže byť niekedy nevyspytateľná.

 

Ak viete vopred, že nestíhate stanovený čas dojazdu, informujte o tom pasažiera vopred. Ak sa pasažier ponáhľa na určité miesto, včasnou informáciou o vašom zdržaní mu môžete výrazne pomôcť. V opačnom prípade  môže byť sklamaný a nabudúce našu službu nevyužije. Ak máte oneskorenie minútu a viac, tiež o tom pasažiera informujte a pri dojazde sa ospravedlňte. Veríme, že týmto situáciám vo väčšine prípadov predídete už vhodným zvolením dojazdového času.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Čistota

 

Všetky vozidlá fungujúce vrámci Liftago sú striktne nefajčiarske. Pasažieri zároveň očakávajú čisté auto  bez zápachu. Preto, prosíme, veľmi dbajte na čisté prostredie vo vozidle.

 

Chápeme, že vám predchádzajúci pasažier napr. špinavými podrážkami znečistil auto alebo zapáchal od cigariet, ale pokúste sa vyvetrať, či dať vozidlo do poriadku. Ak nestíhate, prosíme, ospravedlňte sa nasledujúcemu pasažierovi. Veľká časť negatívnych komentárov je práve z dôvodu zápachu, alebo nečistoty vo vozidle. Prosíme dbajte na to, aby bolo vaše vozidlo naopak čisté a voňavé a vám tak zbytočne neklesalo hodnotenie.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Komunikácia v prípade zložitejšieho vyzdvihnutia

K perfektnému servisu patrí vyzdvihnutie pasažiera na zadanom mieste. Pre niektorých z nich môže byť dochádzanie za vozidlom čo i len niekoľko metrov nekomfortné.

Ak sa nedá na mieste zaparkovať, či pasažier nezadal konkrétnu adresu vyzdvihnutia alebo z akéhokoľvek dôvodu vám niečo neumožňuje pohodlne zastaviť včas na požadovanom mieste, prosíme, informujte o tom pasažiera. Všímajte si taktiež v akom smere máte stáť, aké je presné  popisné číslo a kontrolujte tiež GPS súradnice pasažiera v aplikácii.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Vynikajúce riadenie

Nie je jednoduché sa zapáčiť všetkým pasažierom šoférskym štýlom. Je nutné dodržiavať predpisy a ak sa na nás pasažieri s niečím obracajú, je to väčšinou agresívna jazda. Snažte sa jazdiť plynule a hlavne bezpečne.

Venujte dostatočnú pozornosť chodcom a pokúste sa vyvarovať interakcii s inými vodičmi (trúbenie, nadávky, komentáre) takéto správanie môže byť dôvodom pre pasažiera, prečo sa s vami už znovu neodvezie.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Starostlivosť o pasažierov

Samozrejmosťou je pomôcť, ak má pasažier väčší náklad, ktorý by rád uložil do kufra, alebo je v stave, kedy sa mu hodí pomôcť nastúpiť (dámy, starší pasažieri, handicapovaní, atď). Ak prejavíte záujem behom jazdy, pasažierov milo prekvapíte a potešíte. Opýtajte sa, či im vyhovuje teplota v aute, hlasitosť, či výber rádia/hudby, atď.

Proaktívni vodiči ponúkajú pasažierom tiež niečo navyše: nabíjačku, bonbóny, vodu, v nočných hodinách ženy ocení, ak im ponúknete, že počkáte, kým zájdu do vchodu a vy sa tak presvedčíte o ich bezpečí, apod.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Konzultácia trasy

Pasažieri očakávajú, že cena jazdného nebude výrazne odlišná od navrhovanej ceny. Behom cesty vidia vo svojej aplikácii trasu, ktorá zodpovedá zelenej trase vo vašej aplikácii. Táto trasa je podľa mapových podkladov najkratšia a podľa nej je vytvorený odhad.

Ak viete o lepšej trase, ktorá bude nakoniec pre pasažiera výhodnejšia, ponúknite túto alternatívu a informujte ho o dopade na cenu. Ak si pasažier zvolí trasu sám, opäť ho informujte o možnej zmene v konečnej cene. Práve sťažnosti na voľbu trasy a výslednú cenu sú najčastejšie, znižujú vodičom hodnotenie a zároveň dôveru v našu službu a taxi remeslo vo všeobecnosti. Čím viac transparentnejší ohľadne trasy budete, tým lepšie.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Slušné správanie

Veríme, že zákazníkov po nástupe i výstupe vždy pozdravíte. Okrem toho ocenia, ak im poprajete pekný deň. Najčastejšie pasažieri v 5* hodnotení oceňujú práve priateľský prístup. Je skvelé, ak vás pasažieri môžu hodnotiť komentárom “pravý gentleman” 🙂

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Zvládať stresové situácie

Z času na čas môžete naraziť na pasažiera, s ktorým sa dostanete do konfliktu, alebo nepríjemnej situácie. Snažte sa zachovať chladnú hlavu a zachovajte sa ako profesionál.

Nie je na mieste, aby ste sa s pasažierom hádali. Situáciu sa pokúste vyriešiť pokojne a tak, aby nedošlo ku zbytočnej ujme, ako vašej, tak na strane pasažiera. Nebojte sa tiež pasažiera odkázať smerom k nám. Ak dôjde k niečomu neštandardnému, ihneď nás o tom kontaktujte.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Ovládanie aplikácie

Aplikáciu sme navrhovali tak, aby bola čo najviac intuitívna a prispôsobená premávke. Stále ju zlepšujeme. Súčasťou školenia pre vodičov je aj ovládanie aplikácie. V premávke by teda pri ovládaní aplikácie nemalo dochádzať ku chybám. Ak sa stane niečo neštandardného, čo sa týka ovládania aplikácie, prosíme, nahláste nám to. Ak máte ohľadom ovládania aplikácie nejasnosti, neváhajte sa na nás obrátiť.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

Poctivosť

Snažíme sa byť féroví a to isté očakávame od Vás. Ak dôjde k nejakému nekalému jednaniu, veľmi často sa o ňom dozvieme. Či už od pasažierov, alebo z nášho systému. A riešenie takýchto situácií je pre nás naozaj nepríjemné. Naopak poctivé jednanie dokážeme veľmi oceniť. Ak urobíte v niečom chybu, nebojte sa nám to nahlásiť.

Dochvíľnosť || Čistota || Zložitejšie vyzdvihnutie || Vynikajúce riadenie || Starostlivosť  o pasažierov
Konzultácia trasy || Slušné správanie || Stresové situácie || Ovládanie aplikácie || Poctivosť

←Späť na Otázky a odpovede