←Späť na Otázky a odpovedě

Veľmi nás mrzia problémy so zlyhaním platby pri jazde cez našu aplikáciu. 🙁

Najčastejšou príčinou je podľa našich dát nastavenia MO / TO limitov – vzdialené platby bez CVV kódu, typicky platby cez platobnú kartu uloženú v mobilných aplikáciách, ktoré niektoré banky oddeľujú od klasických internetových platieb. Aby platba prebehla v poriadku, je potrebné skontrolovať nastavenie MO / TO limitov v internetovom bankovníctve, prípadne kontaktovať banku.

Medzi ďalšie príčiny zlyhania platby môže patriť – už expirovaná karta zadaná v aplikácii, karta v banke nahlásená ako stratená, prípadne nedostatok hotovosti na účte. Ak banka zamietne platbu, bohužial v systéme nevidíme aký z týchto dôvodov bol za zamietnutím platby. Pre viac informácií je potrebné kontaktovať vašu banku.

Vo výnimočných prípadoch môže za zlyhaním platby byť slabý signál v mieste zadania transakcie, prípadne technická chyba. Pre viac informácií či pomoc sa na nás neváhajte obrátiť prostredníctvom e-mailu service@liftago.com.

←Späť na Otázky a odpovedě