Dodržujte nariadenia vlády a pri využívaní Liftaga majte ústa i nos zakryté (napr. rúškom). Ďakujeme.

Na čo slúži aplikácia Liftago?

Pomocou aplikácie si ľahko privoláte spoľahlivé taxi alebo kuriéra v Bratislave a vo väčšine českých miest.

Je aplikácia Liftago zdarma?

Áno, stiahnutie aplikácie je pre iOS aj Android zadarmo. Platíte až v prípade využitia služieb (napr. keď sa zveziete taxi alebo pošlete zásielku).

Je pre použitie aplikácie potrebné pripojenie na internet?

Áno, bez pripojenia na internet nie je možné objednať si jednotlivé služby (taxi, kuriér, ...).

Môžem si objednať služby Liftaga bez aplikácie?

Bohužiaľ, pre objednanie taxi či kuriéra je potrebné mať nainštalovanú mobilnú aplikáciu Liftago.
Ak však pre vás iná osoba objedná zo svojho telefónu napr. taxi, pochopiteľne doň môžete nastúpiť. :)

Výnimku potvrdzujúcu pravidlo predstavuje náš firemný účet. Firmy majú prístup k webovej aplikácii, pomocou ktorej môžu objednať taxi pre zamestnancov či hostí napr. z recepcie. Tieto osoby pritom nemusia mať aplikáciu Liftago – o blížiacom sa taxíku či kuriérovi im pošleme SMS s ďalšími informáciami.

Ako uplatním promokód?

Zľavový promokód je nutné zadať v aplikácii ešte pred objednaním jazdy. Kód sa zadáva v aplikácii v menu Platby (políčko „Zadajte promokód“) a dá sa využiť len na jazdy na osobný profil pri platbe kartou uloženou v aplikácii.

Čo keď moja platba zlyhala?

Najčastejšou príčinou zlyhania platby je podľa našich dát nastavenie MO/TO limitov - vzdialených platieb bez CVV kódu. Zvyčajne ide o platby cez platobnú kartu uloženú v mobilných aplikáciách, ktoré niektoré banky oddeľujú od klasických internetových platieb. Aby platba prebehla v poriadku, je potrebné skontrolovať nastavenie MO/TO limitov v internetovom bankovníctve, prípadne kontaktovať banku.

Ďalšími príčinami zlyhania môžu byť: expirovaná karta zadaná v aplikácii, karta v banke nahlásená ako stratená alebo nedostatok hotovosti na účte. Ak banka zamietne platbu, v systéme, žiaľ, nevidíme, aký bol konkrétny dôvod. Pre viac informácií je potrebné kontaktovať vašu banku. Prípadne kontaktovať nás.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?