Detské sedačky v taxi, dá sa to?

Požiadavku na detskú autosedačku nie je možné v súčasnosti zadať. Ak ju
nevyhnutne potrebujete, obráťte sa s dôverou na našu podporu na
service@liftago.com, kde vám vozidlo s autosedačkou zabezpečia.

Ako vytvorím predobjednávku?

V mobilnej aplikácii si po zadaní vybraných bodov trasy kliknutím na tlačidlo Neskôr
môžete vybrať medzi jednotlivými časovými úsekmi až na jeden mesiac dopredu
(predobjednávky sú dostupné v Prahe a Brne, ak je vzdialenosť medzi vybranými
bodmi trasy väčšia ako 4 km).

Vo webovej aplikácii je tiež možnosť obdobným spôsobom po zadaní bodov trasy
určiť čas vyzdvihnutia zásielky.

Chcem prepraviť zásielku, ako na to?

V mobilnej aplikácii zvoľte Poslať alebo Doviezť a vyplňte požadované adresy.

Vo webovej aplikácii vyberte službu Zásielky.

Ako vybavím reklamáciu?

Pre vybavenie reklamácie nás, prosím, kontaktujte na service@liftago.com.

Potrebujem viac cieľových adries, ako na to?

V mobilnej aplikácii kliknite na Požiadavku, potom vyberte možnosť Medzizastávka
a adresu zadáte priamo vodičovi vo vozidle.

Vo webovej aplikácii je vhodné pridať poznámku pre vodiča.

Kde nájdem heslo do prehľadu jázd?

Na business.liftago.com kliknite na tlačidlo Platby, potom na Súhrny a potom na
Heslo k súhrnom.

Chcem platiť firemnou kartou, ako na to?

V mobilnej aplikácii kliknite na Platobné údaje, vyberte možnosť Podnikateľ (osoba
musí byť pridaná správcom účtu ako oprávnená osoba); v prípade, že má daná osoba údaje o karte a oprávnenie kartu používať, je možné údaje o karte zadať priamo v osobnom profile. Táto jazda však nebude zahrnutá do mesačnej fakturácie v rámci firemného účtu.

Zabezpečujete aj odvoz vozidla (drinktaxi, night ride)?

V súčasnosti odvoz vozidla (drinktaxi, nigth ride) nezabezpečujeme, ale pracujeme
na tom.

Chcem poslať zásielku a hneď s ňou poslať vodiča naspäť ku mne, dá sa to?

S vodičom sa na takejto preprave môžete dohodnúť. Odporúčame, aby ste vodiča po
vytvorení objednávky telefonicky kontaktovali.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?