Požiadavku na detskú autosedačku nie je možné v súčasnosti zadať. Ak ju
nevyhnutne potrebujete, obráťte sa s dôverou na našu podporu na
[email protected], kde vám vozidlo s autosedačkou zabezpečia.
Ako vytvorím predobjednávku?
V mobilnej aplikácii si po zadaní vybraných bodov trasy kliknutím na tlačidlo Neskôr
môžete vybrať medzi jednotlivými časovými úsekmi až na jeden mesiac dopredu
(predobjednávky sú dostupné v Prahe a Brne, ak je vzdialenosť medzi vybranými
bodmi trasy väčšia ako 4 km).
Vo webovej aplikácii je tiež možnosť obdobným spôsobom po zadaní bodov trasy
určiť čas vyzdvihnutia zásielky.
Chcem prepraviť zásielku, ako na to?
V mobilnej aplikácii zvoľte Poslať alebo Doviezť a vyplňte požadované adresy.
Vo webovej aplikácii vyberte službu Zásielky.
Ako vybavím reklamáciu?
Pre vybavenie reklamácie nás, prosím, kontaktujte na [email protected].
Potrebujem viac cieľových adries, ako na to?
V mobilnej aplikácii kliknite na Požiadavku, potom vyberte možnosť Medzizastávka
a adresu zadáte priamo vodičovi vo vozidle.
Vo webovej aplikácii je vhodné pridať poznámku pre vodiča.
Kde nájdem heslo do prehľadu jázd?
Na business.liftago.com kliknite na tlačidlo Platby, potom na Súhrny a potom na
Heslo k súhrnom.
Chcem platiť firemnou kartou, ako na to?
V mobilnej aplikácii kliknite na Platobné údaje, vyberte možnosť Podnikateľ (osoba
musí byť pridaná správcom účtu ako oprávnená osoba); v prípade, že má daná osoba údaje o karte a oprávnenie kartu používať, je možné údaje o karte zadať priamo v osobnom profile. Táto jazda však nebude zahrnutá do mesačnej fakturácie v rámci firemného účtu.
Zabezpečujete aj odvoz vozidla (drinktaxi, night ride)?
V súčasnosti odvoz vozidla (drinktaxi, nigth ride) nezabezpečujeme, ale pracujeme
na tom.
Chcem poslať zásielku a hneď s ňou poslať vodiča naspäť ku mne, dá sa to?
S vodičom sa na takejto preprave môžete dohodnúť. Odporúčame, aby ste vodiča po
vytvorení objednávky telefonicky kontaktovali.