Áno, vo vozidlách Liftago môžete cestovať s detskou autosedačkou. Viac informácií o službe Kids nájdete tu.
Ako vytvorím predobjednávku?
V mobilnej aplikácii si po zadaní vybraných bodov trasy kliknutím na tlačidlo Neskôr
môžete vybrať medzi jednotlivými časovými úsekmi až na jeden mesiac dopredu
(predobjednávky sú dostupné v Prahe a Brne, ak je vzdialenosť medzi vybranými
bodmi trasy väčšia ako 4 km).
Vo webovej aplikácii je tiež možnosť obdobným spôsobom po zadaní bodov trasy
určiť čas vyzdvihnutia zásielky.
Chcem prepraviť zásielku, ako na to?
V mobilnej aplikácii zvoľte Poslať alebo Doviezť a vyplňte požadované adresy.
Vo webovej aplikácii vyberte službu Zásielky.
Ako vybavím reklamáciu?
Pre vybavenie reklamácie nás, prosím, kontaktujte na [email protected].
Potrebujem viac cieľových adries, ako na to?
V mobilnej aplikácii kliknite na Požiadavku, potom vyberte možnosť Medzizastávka
a adresu zadáte priamo vodičovi vo vozidle.
Vo webovej aplikácii je vhodné pridať poznámku pre vodiča.
Zabezpečujete aj odvoz vozidla (drinktaxi, night ride)?
V súčasnosti odvoz vozidla (drinktaxi, nigth ride) nezabezpečujeme, ale pracujeme
na tom.
Chcem poslať zásielku a hneď s ňou poslať vodiča naspäť ku mne, dá sa to?
S vodičom sa na takejto preprave môžete dohodnúť. Odporúčame, aby ste vodiča po
vytvorení objednávky telefonicky kontaktovali.