Kde vo firemnom účte môžem pridať ďalších zamestnancov?

Na business.liftago.com kliknite na tlačidlo Zamestnanci a vyplňte meno, priezvisko
a telefónne číslo.

Kde nájdem prehľad jázd?

Na business.liftago.com kliknite na tlačidlo Platby a potom na tlačidlo Súhrny.

Ako môžem zmeniť/obnoviť heslo?

Heslo môžete zmeniť pri prihlasovaní do firemného účtu kliknutím na tlačidlo
Zabudnuté heslo.

Ako zmením/pridám administrátora firemného účtu?

Administrátora môžu zmeniť iba zamestnanci Liftaga, kontaktujte nás, prosím, na
sales@liftago.com.

Kde pridám e-mail pre zasielanie faktúr?

Na business.liftago.com kliknite na tlačidlo Spoločnosť a potom kliknite na e-mail
pre zasielanie faktúr.

Kde zmením fakturačné údaje?

Na business.liftago.com kliknite na tlačidlo Spoločnosť a potom na Upraviť
fakturačné údaje.

Zmenil som firmu, ako prestúpim do iného firemného profilu?

Kontaktujte administrátora vo vašej novej spoločnosti a požiadajte ho o pridanie do
business účtu.

Nedarí sa mi prihlásiť do webovej aplikácie, čo sa stalo?

Administrátor účtu by mal predovšetkým skontrolovať, či máte oprávnenie prihlásiť sa
do aplikácie. Pre pridávanie osôb do aplikácie kliknite na tlačidlo Webová
objednávka a potom vyplňte meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail pridávanej
osoby.

Môžem si objednať viacmiestne vozidlo?

Objednať viacmiestne vozidlo v súčasnej dobe nie je, žiaľ, možné. Môžete si však vo
webovej taxi obsluhe (app.liftago.com) objednať na rovnaký čas a miesto viacero
vozidiel.

Ako je to s DPH pri firemnom/súkromnom zákazníkovi?

Liftago je platiteľom DPH, takže vystavuje faktúru s DPH, čiastka sa v aplikácii
zobrazuje bez DPH pre firemných zákazníkov (rovnako ako pre súkromných
zákazníkov, ale DPH sa neskôr pripočítava k meačnej faktúre.

Dostal som email o nerealizovanej platbe z mojej karty, čo mám robiť?

V administrácii na business.liftago.com je potrebné aktualizovať platobnú kartu. Sumy
za nerealizované platby budú automaticky stiahnuté v nasledujúcich dňoch.

Chcem zmeniť spôsob platby z karty na fakturáciu alebo naopak, ako postupovať?

Pri zmene spôsobu platby je potrebné kontaktovať sales@liftago.com.
Pri zmene z fakturácie na kreditnú kartu je potrebné v spôsobe platby vybrať platba
kartou a v nasledujúcom kroku kartu pridať.

Omylom som uhradil faktúru dvakrát, čo mám urobiť pre vrátenie platby?

Pre vrátenie duplicitnej platby sa obráťte na náš finančný tím na
purchasing@liftago.com, budeme vás informovať o spôsobe a termíne vrátenia
platby.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?