←Späť na Otázky a odpovedě

Možností, ako nás kontaktovať a dohľadať stratenú vec, je niekoľko.

V aplikácii máte možnosť sa do 24 hod spojiť priamo s vodičom vašej poslednej Liftago jazdy. Túto možnosť nájdete v sekcii Pomoc a kontakt => Stratená vec => Zavolať poslednému vodičovi. Volanie funguje cez anonymizovanú telefónnu bránu, vaše kontaktné údaje sú teda v bezpečí.

Napíšte nám spoločne s identifikáciou telefónneho čísla / e-mailu, z ktorej bola jazda objednaná:

  • Ako odpoveď na e-mail s potvrdením platby po jazde.
  • Cez možnosť v hlavnom menu Pomoc a kontakt => Stratená vec => Poslať e-mail na podporu.
  • Priamo na náš e-mail service@liftago.com.

Naša zákaznícka podpora funguje 7 dní v týždni (10:00 až 22:00 v pracovných dňoch a 10:00 až 19:00 cez víkend a sviatky), jednoducho dohľadá daného vodiča a sama ho bude kontaktovať a následne vám odovzdá kontakt pre dohodnutie odovzdávky stratenej veci. Máme vysoké percento náleznosti, obzvlášť pokiaľ stratenú vec nahlásite skoro – znížite tak riziko, že vec z auta vezme náhodný zákazník taxi.

←Späť na Otázky a odpovedě