Dodržujte nariadenia vlády a pri využívaní Liftaga majte ústa i nos zakryté (napr. rúškom). Ďakujeme.

Čo ak si niečo zabudnem vo vozidle?

V aplikácii máte možnosť spojiť sa do 24 hodín priamo s vodičom svojej poslednej Liftago jazdy. Túto možnosť nájdete v menu v sekcii Pomoc a kontakt => Stratená vec => Zavolať poslednému vodičovi. Volanie funguje cez anonymizovanú telefónnu bránu, vaše kontaktné údaje sú preto v bezpečí.

Tiež sa nám môžete ozvať e-mailom (napíšte doň, prosím, telefónne číslo/e-mail, z ktorého bola jazda objednaná):
- Ako odpoveď na e-mail s potvrdením platby po jazde,
- Cez možnosť v hlavnom menu Pomoc a kontakt => Stratená vec => Poslať e-mail na podporu,
- Priamo na náš e-mail service@liftago.com.

Ako môžem zdieľať info o jazde?

Je to jednoduché – počas jazdy vidíte v spodnej časti obrazovky odkaz „Zdieľať stav cesty“. Kliknite naň a odkaz pošlite svojim priateľom alebo komukoľvek, kto by podľa vás mal sledovať váš príjazd.

Aké ceny za taxi môžeme očakávať ako firemní zákazníci?

V Liftagu si vodiči sami nastavujú ceny za svoje služby: pri objednávke taxi sa vám v aplikácii vždy zobrazí ponuka vodičov v okolí, z ktorých si môžete vybrať. Vopred tak uvidíte cenu, odhadovaný čas príchodu, hodnotenie vodiča predchádzajúcimi zákazníkmi aj model vozidla. Nad podmienkami prepravy preto máte úplnú kontrolu.

Akých vodičov a s akými autami stretneme v Liftagu?

Liftago vždy spolupracovalo len s licencovanými vodičmi. Sú to profesionáli, ktorí sa v meste vyznajú. Pred každou jazdou si vyberáte z vodičov z ponuky – vidíte hodnotenie vodiča od predchádzajúcich zákazníkov aj model vozidla. Máte tak kontrolu nad tým, ku komu a do akého auta nasadnete.

Máte dostatek vodičov? Môžeme sa na vás spoľahnúť?

Naše služba je založená na vysokej dostupnosti vozidiel po celý deň. Vo väčších mestách dorazí vozidlo v priemere do 5 minút od privolania.

Je možné využiť Liftago na hromadnú prepravu viacerých ľudí?

S firemným účtom získate automaticky prístup do webovej aplikácie, pomocou ktorej možete ľahko objednať naraz viac vozidiel.

Je možné s firemným účtom objednať taxi niekomu inému, napr. kolegovi či hosťovi?

Áno! S firemným účtom automaticky získate prístup do webovej aplikácie, ktorá to umožňuje. Daný kolega či hosť nemusia mať aplikáciu Liftago; akonáhle bude vodič na ceste, pošleme kolegovi či hosťovi SMS s časom príchodu a odkazom na sledovanie vozidla (vrátane modelu auta, jeho farby i ŠPZ). Stačí pár kliknutí a ďalej sa o nič nemusíte starať!

Ponúkate doplnkové služby ako vyzdvihnutie hosťa na letisku?

Ak objednávate taxi pre zamestnancov či firemného hosťa, vždy mu pošleme SMS s odkazom na sledovanie príchodu blížiaceho sa vodiča, vrátane informácií o aute (model, farba, ŠPZ). Zákazník tak presne vie, kde na neho vodič čaká.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?